Dega-logo

برون سپاری

تولید محصولات شما توسط

Dega-logo

سبد محصولات خود را تکمیل کنید

بدون اینکه درگیر تولید شوید!

ما با دارا بودن تجهیزات بروز و پیشرفته و داشتن محیطی سالم و کارکنان مجرب آماده تولید محصولات سایر شرکت‌ها می‌باشیم.

customize

انواع محولات لبنی

انواع غذاهای آماده و نیمه آماده

انواع سس و چاشنی

چرا برون سپاری تولید؟

Dega-logo

۱- کاهش هزینه ها

۲- استاندارد سازی فرآیندها و افزایش کارایی و بهره وری

٣.خلق ارزش بیشتر در کسب و کار

٤.توسعه توانمندی‌های جدید

٥. شتاب بخشیدن به برنامه های دیجيتالی

۶- انعطاف پذیری و چابکی سازمان

۷- دسترسی به استعدادهای درخشان در هر جای ایران و دنیا

معرفی شرکت

شرکت هامون شیر سلماس از سال ۱۳۸۰ شروع به کار نموده و در شهرک صنعتی سلماس در طی مراحل ساخت و تجهیز خطوط تولید تا‏کنون بیش از بیست پروانه ساخت دریافت کرده و همچنین موفق به استقرار سیستم‏ های کیفی iso 9001:2008 و iso 22000:2005 در فضای تولیدی خود شده است.

عمده محصولات تولیدی شرکت، پنیر پیتزا در دو نوع موزارلا و پروسس می‏ باشد که در بسته بندی و اوزان مختلف تولید می‏ شود و علاوه بر پنیر، انواع خمیر پیراشکی، خمیر پیتزا، سمبوسه و همچنین انواع سس را در پروسه تولید خود گنجانده است که در مصارف خانگی و رستورانی کاربرد بالایی دارد.

گاو
پخش ویدیو

سوالات رایج

آیا لازم است من دانش خاصی راجع به محصولات لبنی و صنایع غذایی داشته باشم؟

خیر. ما در دگا چند دهه تجربه در حوزه صنایع غذایی و بصورت ویژه محصولات لبنی داریم. شما تنها لازم است نیاز خود را برای ما توضیح دهید و باقی مراحل تحقیق و توسعه، طراحی، تولید، انجام آزمایشات کیفی، اخذ مجوزهای مربوطه و حتی توزیع را به ما بسپرید.

 

محصولات با چه برندی تولید می‌شوند؟

در برون‌سپاری محصولات با برند شما و نام تجاری شما تولید می‌شوند. بصورت مثال مجموعه شما تولید‌کننده انواع سس و محصولات پروتئینی می‌باشد و نیاز دارد تا سبد محصولات خود را در حوزه لبنیات تکمیل کند. تنها کافیست سفارش تولید محصول لبنی مدنظر را به ما بسپارید تا با نام و برند شما تولید کنیم تا درگیر پروسه تولید نباشید.

چرا برون سپاری بهترین گزینه برای من است؟

ایجاد خط تولید جدید سرمایه بسیار بالایی نیاز دارد. علاوه بر آن، نیاز به دانش فنی و تخصص خیلی بالایی دارد و جمع‌آوری متخصصین این حوزه پروسه پیچیده‌ای است. شما با هزینه بسیار کمتر می‌توانید محصول مدنظر خود را با کیفیت تضمین شده داشته باشید و وارد پروسه زمانبر تولید نشوید.

تماس با ما

محصولات

Products