Dega-logo

همکاری با صنایع غذایی

با استفاده از بهترین مواد اولیه و کارکنانی با دانش روز اقدام به تولید محصولاتی مینماییم که می‌تواند مستقیماً و یا بعنوان مواد اولیه توسط صنایع مواد غذایی استفاده شود.

خامه

با کیفیت‌ترین خامه از شیر مرغوب جهت استفاده مستقیم خوراکی و یا در صنایع قنادی و شیرینی‌پزی. از خامه در صنایع غذایی بعنوان ماده اولیه نیز می‌توان استفاده نمود.

پنير ریکوتا

با توجه به دارا بودن منابع سرشار پروتیئن جهت مکمل های مواد ورزشی برای ورزشکارن جهت تقویت و ترمیم بافتهای عظلانی و همچنین ترمیم آسیب دیدگیهای تاندومی مورد استفاده قرار گیرد

پنير اولیه

یک نوع پنیر رنتی است که در تولید پنیر پیتزا به عنوان ماده اولیه استفاده می شود. یک لخته رنتی نزدیک به صفر درصد چربی است که بیشتر در ایران متداول است و نمونه های خارجی چربی بالاتری دارند.

معرفی شرکت

شرکت هامون شیر سلماس از سال ۱۳۸۰ شروع به کار نموده و در شهرک صنعتی سلماس در طی مراحل ساخت و تجهیز خطوط تولید تا‏کنون بیش از بیست پروانه ساخت دریافت کرده و همچنین موفق به استقرار سیستم‏ های کیفی iso 9001:2008 و iso 22000:2005 در فضای تولیدی خود شده است.

عمده محصولات تولیدی شرکت، پنیر پیتزا در دو نوع موزارلا و پروسس می‏ باشد که در بسته بندی و اوزان مختلف تولید می‏ شود و علاوه بر پنیر، انواع خمیر پیراشکی، خمیر پیتزا، سمبوسه و همچنین انواع سس را در پروسه تولید خود گنجانده است که در مصارف خانگی و رستورانی کاربرد بالایی دارد.

گاو
پخش ویدیو

تماس با ما

محصولات

Products